Regulamin
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Właścicielem pracowni oraz sklepu jest firma:
Laberry, z siedzibą we Wrocławiu
(w dalszej części regulaminu zwana: "Srzedawcą")
- Stroną dokonującą zamówień lub zakupów (zwaną dalej: "Klientem") może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub jednostka
organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub osoba prawna.
- Każda osoba składająca zamówienie jest zobowiązana zapoznać się z niniejszym Regulaminem, a złożenie zamówienia jest
równoznaczne z akceptacją treści Regulaminu przez Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na stronie reklam i treści promujących oferowane towary i usługi.
II. OFERTA
- Ubranka
- Wszystkie oferowane przez Sprzedawcę ubranka są wykonywane dopiero po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia.
- Klient otrzymuje produkt nowy, nigdy wcześniej nieużywany, stworzony według określonych przez niego preferencji.
- Parametry produktu są precyzowane przez klienta na etapie składania zamówienia, tj. wybór modelu, rozmiaru, wykorzystanych tkanin i wzorów, a także rozszczenie o opcjonalne elementy dodatkowe takich jak: uszka, kieszenie, sznur w pasie i inne.
- Ubranka oferowane na stronie są wykonywane ręcznie (tzw. handmade), dlatego poszczególne egzemplarze mogą nieznacznie różnić się od siebie.
- Niektóre elementy produktu nie podlegają sprecyzowaniu przez klienta i zostaną dobrane zgodnie ze sztuką projektowania i szycia (podszewki bluz). Do takich elementów należą m.in. nici, napy, sznurki.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań żeby zdjęcia i opisy modeli ubranek prezentowanych w ofercie jak najdokładniej przedstawiały wygląd i stan rzeczywisty finalnego modelu.
- Galeria ze zdjęciami danego modelu ma charakter poglądowy i zawiera różne realizacje dla Klientów, które mogą posiadać rozszerzenia niedostępne w tej chwili, dlatego Klient dokonując wyboru ubranka powinien opierać się na schemacie ubranka (szkic w okrągłej ramce). Schemat ten stanowi podstawę, którą klient może rozszerzyć, jeśli Sprzedający to umożliwił.
- Sprzedawca na bieżąco pracuje i udoskonala swoją ofertę, dlatego zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kroju oferowanych ubranek bez konieczności informowania o tym Klienta.
- Cena końcowa ubranka zależy od modelu produktu, wybranych przez klienta tkanin i wzorów oraz wybranych opcjonalnych elementów dodatkowych.
- Tkaniny
- Wszystkie tkaniny oferowane w sklepie są nowe.
- Wszystkie tkaniny posiadają odpowiednie certyfikaty i atesty.
- Jednostką miary stosowaną w ofercie tkanin jest tzw. tłusta ćwiartka. Tłusta ćwiartka to określenie wielkości fragmentu tkaniny - dokładnie ¼ metra bieżącego ucięta w kształcie zbliżonym do kwadratu ( w zależności od szerokości tkaniny na belce). Podajemy przybliżony wymiar takiego kawałka, ponieważ ostatecznie zależy on od szerokości tkaniny dostępnej w magazynie.
- W przypadku zakupu więcej niż jednej sztuki tkaniny, materiał zostanie przygotowany w jednym kawałku zgodnie z następującym przelicznikiem:
1 szt. = ¼ mb, około 70 cm szer. x 50 cm dł.
2 szt. = ½ mb, około 140 cm szer. x 50 cm dł.
3 szt. = ¾ mb, około 140 cm szer. x 75 cm dł.
4 szt. = 1 mb, około 140 cm szer. x 100 cm dł.
Do ceny doliczane są koszty wysyłki do Klienta. Wysokość kosztów wysyłki zależy od sposobu dostawy wybranego przez Klienta.
III. ZAMÓWIENIA
- Warunkiem złożenia zamówienia u Sprzedawcy jest prawidłowe wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza zamówienia i wysłanie go za pośrednictwem systemu rejestracji i z użyciem narzędzi dostępnych na stronie.
- Klient składając zamówienie podaje wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia:
imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu,
a w przypadku przedsiębiorców dodatkowo:
pełną nazwę firmy, adres siedziby, numer NIP (do faktury)
- Procedura składania zamówienia przez Klienta
- Ubranka
- Klient wybiera modele oraz konfiguruje ich parametry. System oblicza cenę usługi na podstawie wybranych parametrów.
- Klient zatwierdza wybrane parametry oraz obliczoną cenę poprzez umieszczenie skonfigurowanego modelu w koszyku.
- Klient może dodawać w ten sposób kolejne modele.
- Po skompletowaniu całości zamówienia Klient klika ikonę "KOSZYKA", a następnie wybiera opcję "Do kasy".
- W koszyku widoczne jest podsumowanie wszystkich wybranych modeli wraz z konfiguracją oraz informacją czy wszystkie tkaniny i wzory wybrane przez klienta są dostępne.
- Jeżeli brakuje choćby jednej tkaniny / wzoru system uniemożliwi rejestrację zamówienia.
- Jeżeli wszystkie tkaniny / wzory są dostępne możliwe będzie złożenie zamówienia.
- Tkaniny
- Klient ustala preferowaną ilość wybranej tkaniny oraz klika "Dodaj do koszyka".
- W przypadku wielokrotnego dodawania tej samej tkaniny system zsumuje ilość, tj. 2 tłuste ćwiartki i 3 tłuste ćwiartki tej samej tkaniny zamieni na 5 tłustych ćwiartek.
- Po skompletowaniu całości zamówienia Klient klika ikonę "KOSZYKA", a następnie wybiera opcję "Do kasy".
- W koszyku widoczne jest podsumowanie wszystkich wybranych tkanin wraz ze zsumowaną ilością.
- Jeżeli brakuje choćby jednej tkaniny / wzoru system uniemożliwi rejestrację zamówienia.
- Jeżeli wszystkie tkaniny / wzory są dostępne możliwe będzie złożenie zamówienia.
- Wybierając "Dalej" Klient przechodzi do etapu złożenia zamówienia. Klient podaje wszystkie dane potrzebne do realizacji zamówienia. tj. dane potrzebne do wystawienia faktury oraz dane potrzebne do dostarczenia zamówienia.
- Wybierając "Dalej" Klient przechodzi do etapu wyboru formy dostawy
- Wybierając "Dalej" Klient przechodzi do etapu wyboru metody płatności
- Wybierając "Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty" z podaną kwotą sumaryczną za zamówione towary i usługi oraz opłaty dodatkowe, klient składa zamówienie oraz zobowiązuje się do dokonia zapłaty.
- Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia wraz z informacją na temat płątności - w zależności od wybranej metody.
- Podsumowanie zamówienia zostaje także przesłane w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail.
- Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia po otrzymaniu wpłaty pełnej kwoty należnej na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Zamówienia będą realizowane według kolejności ich złożenia. Za moment złożenia zamówienia uznawany jest dzień wpływu pełnej kwoty
należnej na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Czas realizacji zamówienia:
- W przypadku jeśli zamówienie zawierało wyłącznie tkaniny to zostaną one wysłane do Klienta w terminie do 3 dni roboczych od uzyskania pełnej wpłaty
- Natomiast jeśli na liście zamówionych towarów znajduje się ubranko - czas realizacji wyniesie 3-10 dni roboczych od uzyskania pełnej wpłaty.
- W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru i/lub braku możliwości terminowej realizacji zamówienia wynikającego np. z braku
dostępności materiału, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zaistniałej sytuacji i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej
realizacji zamówienia.
W takiej sytuacji, Klient może:
- anulować całe zamówienie i w związku z tym otrzymać zwrot całej wpłaconej kwoty lub
- wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia i otrzymać zwrot środków w kwocie równej należności za anulowaną część zamówienia
lub
- wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
- W przypadku dużych zamówień czas realizacji może ulec zmianie, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany niezwłoczenie i będzie mógł podjąć
decyzje co do realizacji zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Sprzedawca wysyła, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, potwierdzenie przyjęcia zamówienia do
realizacji.
IV. PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- Przelew bankowy - koszt: 0.00 zł
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków Sprzedający dokona zwrotu środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
V. WYSYŁKA
- Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem wybranego przez Klienta operatora
- Odbiór osobisty przesyłki przez Klienta jest możliwy we Wrocławiu po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru dogodnego dla obu stron.
- Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie na podany w zamówieniu adres e-mail faktury w formie elektronicznej za zamówione towary i usługi.
- W przypadku zwrotu przesyłki do Sprzedającego z powodu nieobecności adresata, błędu w podanym przez Klienta adresie wysyłki lub nieodebrania przesyłki w wyznaczonym terminie skutkującym zwrotem przesyłki do Sprzedawcy Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację, a Klient ponosi koszty związane z ponowną wysyłką towaru.
- Aktualnie dostępne formy dostawy:
- DPD - koszt: 18.90 zł
- Odbiór osobisty - koszt: 0.00 zł
VI. REKLAMACJE TOWARU
- Reklamacji nie podlegąją mechaniczne uszkodzenia towaru powstałe po momencie przekazania towaru Klientowi.
- Reklamacji nie podlegają różnice w kolorze i strukturze materiału w rzeczywistości i tym co wyświetla się na urządzeniu elektronicznym.
- Towar jest szyty ręcznie i może nieznacznie rożnić sie wymiarami. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za źle dobrany rozmiar. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z tabelą rozmiarów dostępną dla każdego modelu ubranka.
- W przypadku otrzymania niewłaściwego/wadliwego towaru albo niekompletnego zamówienia prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacji na adres
mailowy: lp.yrrebal@ainwocarp.
W wiadomości e-mail prosimy o zawarcie następujących informacji:
- numer zamówienia
- nazwa i ilość towaru, którego dotyczy reklamacja
- dokładny opis powodu reklamacji + zdjęcia ewentualnych wad lub niewłaściwego produktu
- opcjonalnie: preferowane rozwiązanie problemu
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Tkaniny
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2
marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu kosztów za zakupione u Sprzedawcy tkaniny.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania przez niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu towarów do Sprzedającego.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sprzedający sprawdzi stan zwracanych towarów.
- Jeśli zwrócony towar spełnia wymagania opisane powyżej w terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi kwotę zamówienia na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- Ubranka
- Prawo odstąpienia od zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) nie przysługuje konsumentom w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Dziękujemy za zaufanie.